Főbb feladatok, munkák:
-
- közbeszerzési eljárások előkészítése (az eljárást megindító felhívás és a közbeszerzési dokumentumok tervezetének elkészítése),
- közbeszerzési eljárások lebonyolítása (ajánlatok, hiánypótlások, felvilágosítások és árindokolások közbeszerzési szempontú értékelése)
- közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó koordinációs, nyilvántartási, közzétételi feladatok ellátása;
- kapcsolattartás szakértőkkel, egészségügyi intézményekkel;
Az álláshoz tartozó elvárások:
-
- felsőfokú végzettség
- stabil felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word)
- legalább 2-3 éves közbeszerzési tanácsadói/referensi szakmai tapasztalat ajánlatkérői oldalon
- EKR ajánlatkérői felületének felhasználói szintű ismerete
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
-
- jogász végzettség
- egészségügyi közbeszerzések lebonyolításában szerzett tapasztalat
- FAKSZ jogosultság megléte
Amit kínálunk:
-
- versenyképes fizetés
- cafeteria
- stabil, családbarát munkahely
- rugalmasság
- elkötelezett, fiatalos támogató csapat
- kihívásokkal teli, felelősségteljes szakmai karrier és szakmai képzéseken való részvételi lehetőség
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Pályázatírás
- Teljes munkaidő
Szükséges tapasztalat:
- 1-3 év szakmai tapasztalat
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást
Munkavégzés helye:
1125 Budapest, Fogaskerekű utca 4-6.
Egyéb juttatások:
cafeteria, szakmai tréningek
Amennyiben hirdetésünk felkeltett érdeklődését, kérjük, jelentkezzen az allaspalyazat@eszzrt.hu címen. Jelentkezéséhez csatolja magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát. A munkakör a pályázat elbírálása után azonnal betölthető