Közbeszerzési szakértő és/vagy referens

Főbb feladatok, munkák:

    • közbeszerzési eljárások előkészítése (az eljárást megindító felhívás és a közbeszerzési dokumentumok tervezetének elkészítése),
    • közbeszerzési eljárások lebonyolítása (ajánlatok, hiánypótlások, felvilágosítások és árindokolások közbeszerzési szempontú értékelése)
    • közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó koordinációs, nyilvántartási, közzétételi feladatok ellátása;
    • kapcsolattartás szakértőkkel, egészségügyi intézményekkel;

Az álláshoz tartozó elvárások:

    • felsőfokú végzettség
    • stabil felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word)
    • legalább 2-3 éves közbeszerzési tanácsadói/referensi szakmai tapasztalat ajánlatkérői oldalon
    • EKR ajánlatkérői felületének felhasználói szintű ismerete

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

    • jogász végzettség
    • egészségügyi közbeszerzések lebonyolításában szerzett tapasztalat
    • FAKSZ jogosultság megléte

Amit kínálunk:

    • versenyképes fizetés
    • cafeteria
    • stabil, családbarát munkahely
    • rugalmasság
    • elkötelezett, fiatalos támogató csapat
    • kihívásokkal teli, felelősségteljes szakmai karrier és szakmai képzéseken való részvételi lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Pályázatírás
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

1125 Budapest, Fogaskerekű utca 4-6.

Egyéb juttatások:

cafeteria, szakmai tréningek

Amennyiben hirdetésünk felkeltett érdeklődését, kérjük, jelentkezzen az allaspalyazat@eszzrt.hu címen. Jelentkezéséhez csatolja magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát. A munkakör a pályázat elbírálása után azonnal betölthető